2010. november 2., kedd

sudan dreamin'

Szudánról álmodom

Tudom, kicsit giccses, kicsit nyálas, de a gépemről véletlenül összekukáztam egy korábbi fotókból összerakott vetítést a 2007-es szudáni utunkról. Azóta megy az álmodozás a visszatérésről, legalábbis részemről.


A képek az asszuáni tó partján lévő Wadi Halfán, Atbara felé a vonaton, Meroe piramisainál, Kartúmban és Omdurmanban készültek. A 3 évvel ezelőtti út érdekessége, hogy ugyanezen a vonalon ment végig Michael Palin 1992-ben a Pole to Pole forgatásán. A köztük eltelt tizenöt év alatt egy porszem sem ment arrébb a Szaharában, mármint ami a fejlődést illeti, egyedül Kartúm csodaszállodája, Kadhafi tojása épült fel szépen (ezt 4:48-nál látjátok).

Csak kíváncsiságból: ha visszamegyek, hányan jönnétek velem? A kérdés nem költői, a kivitelezés annál inkább.

8 megjegyzés:

Sarruken írta...

Engem érdekel.

Sarruken írta...

Persze remélem, hogy nem nyáron, az 50 fokban akarnál menni :)

Daniel írta...

az időpont mindegy, mivel csak a szándék felől érdeklődtem:) télen is pokoli meleg volt...

Ziv írta...

Én mennék szivesen!:) bár most épp a pénzkeresési hullám felfutása van éppen (még a legalján járok), de ha elég sok idő eltelik addig, akkor a pénz már nem lesz probléma remélhetőleg.

Névtelen írta...

szuper, én is a legalján vagyok, és semmi sem biztos. a cél január 9, Dzsuba, a népszavazás.
Dani

Ziv írta...

Wow, ilyen izgalmas dolgok lesznek arrafelé?:) És az nem veszélyes? Nem lehet, hogy többen is esetleg fegyverrel szeretnének majd véleményt nyilvánítani?

Névtelen írta...

majd ott kiderül:)
dani

Ziv írta...

öööö.... :)